loading...

مارکت سنتر ایرانیان

        تنهایی عار نیست اتمام حجت است با آغوش های بی در و پیکر      * * * عکس عاشقانه  * * *       دلم پُر است انقدر که گاهی اضافه

مارکت سنتر بازدید : 390 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

 

 

 تصاویر عاشقانه, دانلود عکس عاشقانه, عکس عاشقانه, عکس عاشقانه بوسه و بغل کردن, عکس عاشقانه جدید, عکس عاشقانه زیبا, عکس عاشقانه غمگین, عکس نوشته ها

 

 

تنهایی عار نیست

اتمام حجت است با آغوش های بی در و پیکر

 

 

 * * * عکس عاشقانه  * * *

 

 

 

دلم پُر است

انقدر که گاهی اضافه اش از گوشه ای چشمانم می چکد!

 

 

 * * * عکس عاشقانه  * * *

 

 

 

برایم دعا کن

اجابتش مهم نیست

همین که بدانم تو به یاد منی آرامم می کند

 

 

 تصاویر عاشقانه, دانلود عکس عاشقانه, عکس عاشقانه, عکس عاشقانه بوسه و بغل کردن, عکس عاشقانه جدید, عکس عاشقانه زیبا, عکس عاشقانه غمگین, عکس نوشته ها

 

غم دانه دانه می افتد روی صورتم

شور است طعم نبودنت !

 

 

 * * * عکس عاشقانه  * * *

 

 

 

برگرد …

چمدان هایمان جا به جا شده اند

دلم را به جای خاطراتت بردی

 

 

 * * * عکس عاشقانه  * * *

 

 

 

تمام دنیا در آغوشت خلاصه شده است

کودکانه پناه میبرم به خلاصه ی دنیا

 

 

 * * * عکس عاشقانه  * * *

 

 

 

چه زخم هایی بر دلم خورد تا یاد گرفتم که

هیچ نوازشی بی درد نیست !

 

 

 * * * عکس عاشقانه  * * *

 

 

 

زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قویتر شدند

پیـر شدنت شروع می شود!

 

 

 * * * عکس عاشقانه  * * *

 

 

 

دیشب به سیل اشک ، ره خواب می زدم

نقشی به یاد خط تو برآب می زدم

 

 

 * * * عکس عاشقانه  * * *

 

 

 

شب است و هوا منتظر باران است

وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است

شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من

ماه پیشانی من دلبر بارانی من

 

 

 تصاویر عاشقانه, دانلود عکس عاشقانه, عکس عاشقانه, عکس عاشقانه بوسه و بغل کردن, عکس عاشقانه جدید, عکس عاشقانه زیبا, عکس عاشقانه غمگین, عکس نوشته ها

 

ذهن بی جنبه ای دارم من ….

تو را که میبیند…

“دلنوشته” نوشتنش می گیرد
جملات و متن های عاشقانه کوتاه و زیبا


باران‬ که هیچ …

با ‫‏تو‬ ‏مرگ‬ هم ‫‏عاشقانه‬ است…

 

 

 * * * عکس عاشقانه  * * *

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 22,456
  • بازدید کلی : 286,084