loading...

مارکت سنتر ایرانیان

ازدواج مهناز افشار و تبریک بهنوش بختیاری+ عکس . خبر ازدواج مهناز افشار که مربوط به اسفند سال ۱۳۹۳ می باشد. شنیده ها حاکی از این است که مهناز افشار بازیگر پرکار و مشهور کشورمان با محمد امین رامین پس

مارکت سنتر بازدید : 108 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

ازدواج مهناز افشار و تبریک بهنوش بختیاری+ عکس

.

خبر ازدواج مهناز افشار که مربوط به اسفند سال ۱۳۹۳ می باشد.

شنیده ها حاکی از این است که مهناز افشار بازیگر پرکار و مشهور کشورمان با محمد امین رامین پسر معاون مطبوعاتی ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد نامزد کرده است. به روایتی مهناز افشار هنرپیشه مشهور ایران با محمد امین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی دولت احمدی نژاد ازدواج کرده است.

.

شوهر مهناز افشار کیه ازدواج مهناز افشار و تبریک بهنوش بختیاری+ عکس

.

بهنوش بختیاری از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون کشورمان در آخرین استاتوس فیس بوکی اش، ازدواج مهناز افشار را به وی تبریک گفت.
بهنوش بختیاری در صفحه شخصی اش در فیس بوک نوشته است: مهناز عزیزم اول از همه ازدواجت؛این اتفاقِ قشنگ زندگیتو بهت تبریک میگم و از خدا براتون بهترین ها رو آرزو میکنم. و همینطور کسب جایزه ی فیلم اربیل و تندیس حافظ.
ما همیشه کنارت و حامی تو هستیم و به هنرت، وجودت، قلب پاکت افتخار میکنیم و به عقایدت احترام میذاریم تبریک به توانِ هزار

.

shohare mahnaz afashar ازدواج مهناز افشار و تبریک بهنوش بختیاری+ عکس

.

الحاقیه :

خبر ازدواج من با آقای رامین صحت دارد. اما با یاسر رامین که هم سن من و متولد ۱۳۵۶ است.

در پی انتشار خبر ازدواج مهناز افشار با محمدامین رامین، پسر محمدعلی رامین، که متولد سال ۱۳۶۶ و ۱۰ سال کوچکتر از مهناز افشار است، او در گفتگو با سایت پرده سینما در این باره اظهار داشت:خبر ازدواج من با آقای رامین صحت دارد. اما با یاسر رامین که هم سن من و متولد ۱۳۵۶ است. خبر ازدواج من با محمدامین رامین (متولد ۱۳۶۶) صحت ندارد. من نمی توانم با مردی که ۱۰ سال از من کوچکتر است زندگی کنم!

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 254
  • بازدید سال : 22,650
  • بازدید کلی : 286,278