loading...

مارکت سنتر ایرانیان

***** متن آهنگ تیتراژ سریال کوزی گونی به نام باور تو رفتی و ولی ستاره هات موندن تو آسمون شب های تار و بی تابم نبودی و تورو تو رویا بافتم دیدم از تو اثری دیگه نیست توی فالم دلدارم توی مسیر خاطره ها

مارکت سنتر بازدید : 187 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

*****

متن آهنگ تیتراژ سریال کوزی گونی به نام باور

تو رفتی و ولی ستاره هات موندن تو آسمون شب های تار و بی تابم

نبودی و تورو تو رویا بافتم دیدم از تو اثری دیگه نیست توی فالم دلدارم

توی مسیر خاطره ها تو بودی هم قدمو همسفرم

تو بودی عشقمو و باور هستی من

به یاد تو شبا تا صبح بیدارم مثل بارون بهاری می بارم

بیا که توو هوای تو نفس بکشم بی تو من دیگه نمیتونم

بدون تو دنیا شده زندونم میدونم بی تو زنده نمیمونم

بیا که به هوای تو نفس بکشم با تو من زنده میمونم

میخوام باور کنم لیلا همون لیلای درگیره

که بی مجنون ته افسانه میمیره

میخوام باور کنم لیلا همون لیلای درگیره

که بی مجنون ته افسانه میمیره

میمیره

*****

توی مسیر خاطره ها تو بودی هم قدمو همسفرم

تو بودی عشقمو و باور هستی من

به یاد تو شبا تا صبح بیدارم مثل بارون بهاری می بارم

بیا که توو هوای تو نفس بکشم بی تو من دیگه نمیتونم

بدون تو دنیا شده زندونم میدونم بی تو زنده نمیمونم

بیا که به هوای تو نفس بکشم با تو من زنده میمونم

میخوام باور کنم لیلا همون لیلای درگیره

که بی مجنون ته افسانه میمیره

میخوام باور کنم لیلا همون لیلای درگیره

که بی مجنون ته افسانه میمیره

میمیره

.

*****

دانلود آهنگ باور بردیا سریال کوزی گونی با کیفیت عالی در دو لینک

دانلود آهنگ باور سریال کوزی گونی

.

دانلود آهنگ باور سریال کوزی گونی

*****

دانلود موزیک ویدیو تیتراژ سریال کوزی گونی به نام باور

دانلود موزیک ویدیو باور سریال کوزی گونی

.

اختصاصی: لایو فان

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 307
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 402
  • بازدید ماه : 402
  • بازدید سال : 22,798
  • بازدید کلی : 286,426