loading...

مارکت سنتر ایرانیان

اس ام اس دلشکسته جدید و فاز بالا شهریور 94,اس ام اس, اس ام اس جدید, اس ام اس دلشکسته جدید, اس ام اس غمگین, اس ام اس غمگین شهریور 94, اس ام اس فاز بالا, اس ام اس

مارکت سنتر بازدید : 40 پنجشنبه 05 شهریور 1394 نظرات (0)

*** اس ام اس دلشکسته,پیامک غمناک ***



منم آن مرغ ، آن مرغی که دیریست
به سر اندیشه پرواز دارم
سرودم ناله شد در سینه تنگ
به حسرتها سر آمد روزگارم



*** اس ام اس دلشکسته,پیامک غمناک ***

 




این کلبه چون آتشکده ، زندان من است
بیمارم و دیدار تو درمان من است
هر چند که تنها و غریبم اینجا
از عشق تو صد خاطره مهمان من است



*** اس ام اس دلشکسته,پیامک غمناک ***



درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند
معنی کور شدن را گره ها می فهمند
سخت بالا بروی ، ساده بیایی پائین
قصه تلخ مرا ، سرسره ها می فهمند



*** اس ام اس دلشکسته,پیامک غمناک ***



پرنده لب تنگ ماهی نشسته بود
با تعجب به ماهی نگاه می کرد
با خود می گفت : سقف قفسش که شکسته
پس چرا پرواز نمی کند ؟



*** اس ام اس دلشکسته,پیامک غمناک  ***



دریا چه دل پاک و نجیبی دارد
بنگر که چه حالت غریبی دارد
آن موج که سر به صخره ها می کوبد
با من چه شباهت عجیبی دارد !



*** اس ام اس دلشکسته,پیامک غمناک  ***



دلم توفانی از غم هاست
طلوع سخت ماتم هاست
نمی دانم چرا این دل همیشه غرق رویاهاست ؟



*** اس ام اس دلشکسته,پیامک غمناک ***



دگر حس شقایق را نداری
هوای قلب عاشق را نداری
از آن چشمان خون سرد تو پیداست
که قلب تنگ سابق را نداری



*** اس ام اس دلشکسته,پیامک غمناک  ***



قهوه ات را بنوش
و باور کن من به فنجان تو نمی گنجم



*** اس ام اس دلشکسته,پیامک غمناک ***



به هر یاری که جان دادم
به پاس دوستی دشمنی ها کرد با من
در لباس دوستی



*** اس ام اس غمناک , دلشکسته جدید ***



هرچه دلتنگی هست
حرف هایی که گره در گره است
تو بیا تا به همان بوسه اول برود



*** اس ام اس غمناک , دلشکسته جدید ***



خورشید مردّد است کمرنگ شده
هر چیز که دست می زنم سنگ شده
انگار که حال و روز دنیا خوش نیست
شاید که دلت برای من تنگ شده



*** اس ام اس غمناک , دلشکسته جدید  ***



نردبامی که به اندازه دلتنگی من قد بکشد
پشت دیوار کسی یافت نشد
تکیه بر حسرت خود خواهم زد



*** اس ام اس غمناک و دلشکسته جدید ***



اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست
بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست
دلم به خلوت تابوت رفت دلتنگم
ولی برای دل من مزار هم خوبست



*** اس ام اس غمناک و دلشکسته جدید***



لحظه هایی هست که دلم واقعاً برایت تنگ می شود
من اسم این لحظه ها را همیشه گذاشته ام



*** اس ام اس غمناک و دلشکسته جدید ***



دلتنگی دلتنگی دلتنگی
دایه ی مهربان تر از مادر شده
آغوش گشوده بلعیده مرا
درست از ساعتی که رفتی
نخواهمش کی را باید ببینم؟



*** اس ام اس غمناک و دلشکسته جدید ***



پنجره ی باران خورده ات را باز کن
چند سطر پس از باران
چشم هایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده
دلم برایت تنگ است



*** اس ام اس غمناک و دلشکسته جدید ***



اینجا آسمان ابریست
آنجا را نمی دانم
اینجا شده پاییز
آنجا را نمی دانم
اینجا دلی تنگ است
آنجا را نمی دانم



*** اس ام اس غمناک و دلشکسته جدید  ***



با نگاهی هرس کن
علف های هرز دل تنگی م را



*** اس ام اس غمناک و دلشکسته جدید ***



هی می گویی چه خبر
از شب پاییز
جز باران و کمی دلتنگی چه انتظاری داری؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 554
  • بازدید ماه : 554
  • بازدید سال : 22,950
  • بازدید کلی : 286,578