loading...

مارکت سنتر ایرانیان

نوشته کامل او به این شرح است:   «شاید تعجب کنید از این عکس و پست ، اما میخوام بدیهام و هم بدونین … متاسفانه مدتیه این قلیون تو جامعه ما حضور عجیبى پیدا کرده و باز هم متاسفانه با وج

مارکت سنتر بازدید : 63 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

نوشته کامل او به این شرح است:

 

«شاید تعجب کنید از این عکس و پست ، اما میخوام بدیهام و هم بدونین … متاسفانه مدتیه این قلیون تو جامعه ما حضور عجیبى پیدا کرده و باز هم متاسفانه با وجود اسیب هایى که هممون ازش میدونیم ! اما هنوز درگیر این تفریح مرگ اوریم.

 

من هم از این قاعده دور نیستم و هر از گاهى به بهانه سرگرمى ……… البته مشغله کارى نمیزاره همیشگى باشه اما همین هر از گاهـى هم براى من یعنى سهل انگارى ….میدونم شاید الان بگید اى بابا حالا یه قلیونم نکشیم چه کنیم ! رضا صادقی اما باور کنید قلیون همون سیگاره که بدتر و سیگار گاهى اخرش اعتیاده که اونم قصه داره …..

 

Reza Sadeghi 3-rouzegar.com

من از همینجا از همه هواداران جان و با شعورم خواهش میکنم هر نوع دودى و اروم اروم بزارن کنار ( البته تعدادشون حتما کمه ) و من هم قول میدم این قلیون هر از گاهـى رو هم بشکنم و بجاش با کسایى که دوستشون دارم

 

یه روش بهتر هر از گاهانه طراحى کنیم …. اطرافیان ما هم حقى در هر ازگاهى ما دارن ….. برام حاشیه این متن و عکس مهم نیست همین قد که حتى یک نفر همین الان قلیون یا سیگار یا ……. خاموش کنه خوشحالم …… از خودمون شروع میکنیم …. ما باهمیم»

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 22,431
  • بازدید کلی : 286,059