loading...

مارکت سنتر ایرانیان

    اس ام اس عاشقانه جدید ***** وقتی که بارون میاد هر چند تا قطره که تونستی بگیری منو دوست داری و هر چند تا که نتونستی بگیری من تو رو دوست دارم! ***** تو زندگیت دنبال کسی نباش که بتونی

مارکت سنتر بازدید : 30 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

اس ام اس عاشقانه جدید

*****

وقتی که بارون میاد هر چند تا قطره که تونستی بگیری منو دوست داری و هر چند تا که نتونستی بگیری من تو رو دوست دارم!

*****

تو زندگیت دنبال کسی نباش که بتونی باهاش زندگی کنی… دنبال کسی باش که بدون اون نتونی زندگی کنی!

*****

روزی تو را محاکمه می کنند

به حبس ابد محکوم میشوی

جرمت مشخص نیست شواهد زیادی هم از جنایت وجود ندارد

فقط اثر انگشتت را روی قلبی یافته اند

*****

اندازه یه قابلمه……….
با هر چی لب تو عالمه……
می بوسمت یه عالمه………..

*****

khoda be hameye fereshteha dastoor dad ta tooye behesht jam beshan ta behtarin fereshtaro entekhab kone vali behtarim fereshte jamoond chon dar hal khoondane inaie ke man neveshtam

*****

man tooye donya seta doost daram … khorshid ,mah va to. avali ro vaseye roozam mikham / dovomiro vaseye shabam mikham / vali to ro vaseye tak take lahzehaye zendegim mikham

*****

badtarin dard in nist ke az eshghet door bashi.badtarin dard in nist ke be ooni ke doosesh dari naresi.badtarin dard in nist ke eshghet behet naro bezane.badtarin dard inam nist ke asheghe yeki bashi yo oon nadoone.badtarin dard ine ke yeki bemire oon vaght taze befahmi ke dooset dashte !!!!!!!!!!!!!! inam ye noe darde dige

*****

Ye rooz Del ba khodesh ahd bast ke az in be baad sang misham , sang shod………..raft miyoone sanga neshast , ama………..asheghe ye sange dige shod

*****

سکوتم را به باران هدیه کردم , تمام زندگی را گریه کردم , نبودی در فراق شانه هایت ، به هر خاکی رسیدم تکیه کردم.

*****

افسوس که عشق جاودانه نیست.عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد.

*****

 

فارس اس ام اس

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 316
  • بازدید ماه : 316
  • بازدید سال : 22,712
  • بازدید کلی : 286,340