loading...

مارکت سنتر ایرانیان

خرید,خرید اینترنتی,خرید پستی,خرید آنلاین

مارکت سنتر بازدید : 78 سه شنبه 19 شهریور 1398 نظرات (0)

سالاد یونانی یکی از انواع سالادهای خوشمزه و بین المللی است که به خاطر طعم خوبش در کشور عزیزمان ایران هم فراگیر شده است. سالاد یونانی یک سالاد سالم و مفید محسوب می شود که می تواند به عنوان یک شام سبک هم سرو شود. با مواد لازم ذکر شده در این دستور آشپزی می توانید برای ۴ نفر سالاد یونانی تهیه نمایید.

 

 

 

 

مواد لازم سالاد یونانی


گوجه فرنگی     ۴ عدد
خیار     ۲ عدد
پیاز قرمز     ۱ عدد
فلفل دلمه ای     ۱ عدد
پنیر فتا     ۲۰۰ گرم
زیتون سیاه     ۸ عدد
روغن زیتون     ۲ قاشق غذاخوری
سرکه بالزامیک     به اندازه دلخواه
آب لیمو     به اندازه دلخواه
نمک     به اندازه دلخواه

 

دستور طرز تهیه

 

ابتدا یک ظرف مناسب برای سالاد انتخاب می کنیم. در ادامه خیار را به صورت حلقه ای یکدست و یک اندازه خرد می کنیم و داخل ظرف سالادخوری می ریزیم. در مرحله بعد گوجه فرنگی را کمی درشت تر از سالاد شیرازی خرد می کنیم و به ظرف اضافه می کنیم.

 

پیاز را به صورت حلقه ای خرد می کنیم و به ظرف سالاد اضافه می کنیم. در مرحله بعدی فلفل دلمه ای را به صورت خیلی ریز خرد می کنیم و به ظرف اضافه می کنیم. در صورت تمایل می توانید فلفل دلمه ای با رنگ های مختلف استفاده کنید.

 

این کار باعث می شود سالاد رنگارنگ شود و زیبایی بیشتری داشته باشد. هسته های زیتون های سیاه را خارج می کنیم و پس از نصف کردن از وسط به سالاد اضافه می کنیم. در این مرحله روغن زیتون را به همراه سرکه ، آبلیمو و مقداری نمک اضافه می کنیم.
 


سالاد میوه یکی از سالادهای متنوع ایرانی است که میتوانید به عنوان دسر هم از آن ...

 

مواد سالاد را مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند سپس پنیر فتا را به صورت مکعب های کوچک خرد می کنیم و به سالاد اضافه می کنیم.  پس از آماده شدن سالاد آنرا برای مدتی در یخچال قرار می دهیم ، سپس سرو می کنیم.

 

در صورت تمایل می توانید مقداری جعفری و شوید هم به سالاد خود اضافه کنید. برای این منظور مقداری سبزی معطر خرد کنید و پس از اینکه سالاد آماده شد روی آن بپاشید. اینکار علاوه بر زیبایی سالاد ، طعم بهتری به آن می دهد.

مارکت سنتر بازدید : 36 دوشنبه 18 شهریور 1398 نظرات (0)

در روزهای گرم نوشیدنی های خنک همیشه می تواند دمای بدنمان را کاهش دهد و خنکمان کند. مخصوصاً اگر آن نوشیدنی آیس پک باشد که در طعم های مختلفی وجود دارد. تهیه کردن این نوشیدنی خوشمزه که چند سالی هست باب شده است کار چندان پیچیده ای نیست و براحتی و با چند مواد دم دستی می توان آن را تهیه کرد. ما در این مطلب از ی قصد داریم طرز تهیه آیس پک را آموزش دهیم. حال شما می توانید با هر میوه و طعمی که بیشتر دوست دارید آن را امتحان کنید.

 

 

 

 

مواد لازم طرز تهیه آیس پک بستنی ( هر مزه ای که دوست دارید ) 200 گرم شیر 1 ق سوپ خوری اسمارتیز ( یا هر شکلات دیگه ) ( جهت تزئین ) به مقدار لازم شکلات آب شده ( استفاده جهت دور ظرف ) به مقدار لازم خامه 2 ق غذاخوری میوه ( تکه های هر میوه که دوست دارید ) به میزان لازم 1) در ابتدا باید شکلات هایی که تهیه کرده اید را آب کنید. ترجیحاً این کار را به روش بن ماری انجام دهید. بعد از انجام این کار، دور تا دور کاسه ای که تهیه کرده اید بچسبانید. حالا صبر کنید تا بستنی موردنظرتان به دمای محیط برسد و آب شود.

 

2) بعد از آب شدن، به آن شیر و خامه بیفزائید. اگر دوست دارید می توانید به این مخلوط میوه دلخواهتان هم اضافه کنید. بعد از ترکیب کردن این موارد، اگر فکر می کنید که بیش از اندازه غلیظ شده است مقدار کمی شیر اضافه تر بریزید.

 

3) دقت کنید که شیر را آنقدر اضافه نکنید که شل و کاملاً آبکی بشود. حال همه را دور تا دور شکلاتی که در ظرف ریخته بودید ریخته و در آن نی بزنید. این آیس پک را درون یخچال قرار داده و بعد از اینکه خنک شد می توانید مصرف کنید.

 

نکات درست کردن آیس پک– اگر دوست دارید به آیس پک عسل بزنید مانعی وجود ندارد. عسل را روی بستنی هم می توانید اضافه کنید.

 

– درست کردن آیس پک با هر طعمی که علاقمندید ممکن است.

 

– با شکلات سفید هم می توانید طراحی های خاصی به آیس پک موردنظرتان بدهید.

 

– حتی استفاده از سس شکلات هم در تهیه آیس پک بلامانع است.

 

– از طعم های دوست داشتنی مورد استفاده در آیس پک می توان به: توت فرنگی شکلات و طالبی توت فرنگی اشاره کرد.

 

– می توانید از تکه های موز و اسمارتیز در آیس پک استفاده نمایید. البته این مورد کاملا سلیقه ای است و اجباری در این کار وجود ندارد.

مارکت سنتر بازدید : 70 یکشنبه 17 شهریور 1398 نظرات (0)

یکی از دسرهای بسیار خوشمزه ما ایرانی ها کاچی نام دارد. هر چند این دسر را به عنوان شام نیز می توان مصرف کرد. نان و کاچی یکی از غذاهای بسیار مقوی در وعده های مختلف می تواند باشد. این دسر انرژی زیادی دارد چرا که در تهیه آن از آرد و کره استفاده می شود. توصیه می کنیم افرادی که لاغر و ضعیف هستند همیشه کاچی مصرف کنند. ما در این بخش از آموزش آشپزی قصد داریم تا طرز تهیه کاچی را با روش آرد برنج آموزش دهیم. در نظر داشته باشید که مقادیر موجود در جدول زیر حداقل برای ۴ نفر کاچی کافی خواهد بود.

 

مواد لازم طرز تهیه کاچی با آرد برنج

 

آرد برنج     ۱ پیمانه

کره     ۳ ق غذا خوری

آب     ۳ لیوان

گلاب     ۳ ق غذاخوری

زعفران ( دم کرده )     ۲ ق غذاخوری

شکر     ۵ ق غذاخوری

 

۱) در اولین مرحله از تهیه کاچی، قابلمه ای مناسب برداشته و آن را بر روی شعله قرار دهید. سپس کره را در آن آب کنید. چند ثانیه ای صبر کرده تا کره آب شود. بعد از آب شدن کره اقدام به اضافه کردن آرد برنج کنید.

 

 

۲) آرد برنج را تا زمانی که به رنگ طلایی در بیاید، تفت دهید. هر زمان حس کرده اید که آرد برنج طلایی رنگ شد، کم کم آب را به آن اضافه کنید. بعد از اضافه کردن آب بهم بزنید تا گوله گوله نشود.

 

 

۳) به بهم زدن ادامه دهید تا آب و آرد کاملاً با هم ترکیب شوند. کمی بعد باید گلاب را اضافه کنید. بعد از آن نیز به سراغ افزودن شکر و زعفران بروید. و مجدداً مدام بهم بزنید تا به غلظت مناسبی برسد.

 

 

۴) بعد از اینکه کاچی به غلظت مناسب رسید و آماده شده و می توانید آن را در ظرف های مناسب بریزید. کاچی را در یخچال قرار دهید تا خنک شود و سپس سرو کنید.

 

مواد لازم طرز تهیه کاچی ۴ مغز

 

مغز بادام ( نیمه له شده )     ۵۰ گرم

مغز پسته     ۵۰ گرم

مغز فندوق     ۲۵ گرم

مغز گردو     ۵۰ گرم

آرد جوانه گندم     ۲ لیوان

شیره انگور     ۲ لیوان

کره     ۲۰۰ گرم

آب     ۴ لیوان

گلاب     نصف فجان

زعفران     ۱ قاشق چای خوری

 

۱) برای اولین مرحله ۴ لیوان آب را در ظرفی ریخته و سپس بر روی شعله قرار دهید. کمی بعد شیره انگور را به ظرف اضافه کرده و سپس صبر کنید تا بجوشد. بعد از اینکه به جوش آمدد سعی کنید که آن را از صافی گذر داده و سپس به آن گلاب اضافه کنید.

 

 

۲) بعد از گلاب باید زعفران نیز بیفزائید. حال به سراغ قابلمه ای رفته و کره را به آن اضافه کنید. قابلمه را روی شعله قرار دهید. همین که کره داغ شد آرد را به آن افزوده و شروع به بهم زدن کنید تا به رنگ طلایی در بیاید.

 

۳) بعد از طلایی رنگ شدن باید قابلمه را از روی شعله بردارید و سپس شربت شیره انگور را به کاچی اضافه نمایید. بعد از اینکار سعی کنید مدام بهم بزنید تا کاملاً یکدست شوند.

 

 

۴) در آخرین مرحله از طرز تهیه کاچی مغزدار ، باید مغزها را به کاچی افزوده و سپس دوباره روی شعله بگذارید تا کاملاً بپزند. بعد از پختن نیز کاچی را در ظرف های سرو ریخته و سپس در یخچال قرار دهید. می توانید کاچی را هر جور که علاقمند هستید تزئین کنید.

مارکت سنتر بازدید : 130 یکشنبه 17 شهریور 1398 نظرات (0)

از انواع دسری که می توان آن را جزو دسرهای سنتی ایران دانست می توان به رنگینک اشاره کرد. معمولاً در شهرهای جنوبی کشورمان این نوع دسر به کرات تهیه می شود. حتی گاهاً به جای شیرینی نیز از رنگینک استفاده می کنند. با توجه به اینکه این نوع دسر در حال گسترش است، در این مطلب از آموزش  آشپزی قصد داریم طرز تهیه رنگینک را که خیلی هم پیچیده نیست آموزش دهیم.

 

 

 

با توجه به مقدار مواد اولیه ای که در جدول زیر در نظر گرفته ایم می توانید این دسر را برای حداکثر ۶ نفر آماده کنید. بدیهی است که برای تعداد افراد بیشتر می بایست مقدار هر کدام از مواد اولیه را با توجه به تعداد افزایش دهید. در این رنگینک از خرما و گردو استفاده شده است که با توجه به اینکه هر کدام خواص زیادی برای بدن دارند، می تواند یک دسر مقوی نیز لقب بگیرد.

 

مواد لازم طرز تهیه رنگینک

 

کره     ۲۰۰ گرم

آرد     ۲ لیوان

دارچین     نصف قاشق چای خوری

پودر هل     نصف قاشق چای خوری

مغز گردو و خرما     هر کدام به اندازه کافی

پودر قند یا پودر پسته     به اندازه کافی

 

۱) ابتدا باید کره را نرم کنید. پس آن را از یخچال خارج نمایید. صبر کنید تا به دمای محیط برسد و نرم شود. سپس آن را به داخل تابه ای مناسب انتقال دهید. شعله را روشن کرده و تابه را روی آن بگذارید. صبر کنید تا کره کاملاً آب شود. آرد را اگر از قبل الک نکرده اید، الک نمایید و بعد از آن به کره اضافه کنید و ترکیب نمایید و اجازه دهید تا به طلایی تغییر رنگ دهد.

 

 

 

۲) البته تفاوتی ندارد که اول آرد را تفت دهید و بعد کره را اضافه نمایید و یا بالعکس. بعد از اینکه آرد طلایی رنگ شد، پودر هل و دارچین را به تابه بیفزائید. دو دقیقه ای تفت داده و بعد تابه را از روی شعله بردارید.

 

 

 

۳) کمی بعد دوباره مواد را تا جایی که نسوزند تفت می دهیم. به دلیل آنکه تابه هنوز داغ بوده است امکان سوختن وجود دارد پس دقت کنید. حالا به سراغ خرما رفته و هسته هرکدام را خارج کنید. می توانید این کار را با استفاده از یک لوله خودکار انجام دهید. به این صورت که لوله خودکار را کاملاً تمیز کرده، سپس از یک طرف خرما به طرف دیگر رد کنید تا هسته خارج شود.

 

 

 

۴) زمانی که همه هسته ها را درآورید، داخل خرماها گردو را جایگزین هسته کنید و داخل خرما قرار دهید. اندازه گردو ها متوسط باشد. حالا همه خرماها را در ظرفی کنار هم بگذارید. اکنون باید ترکیب آرد و کره را بر روی خرماها بریزید. دقت کنید که باید سطح خرماها را کامل بپوشاند.

 

 

 

۵) حال وقت آن است که رنگینک را به مدت ۱۲۰ دقیقه در یخچال قرار دهید. باید رنگینک سفت شود. بعد از سفت شدن خیلی راحت برش خواهند خورد. بعد از گذشت این زمان، ظرف رنگینک را از یخچال خارج کرده، و روی آن را با مواردی همچون: پودر پسته ، پودر نارگیل ، پودر گردو ، کنجد و یا پودر قند تزئین نمایید.

 

 

 

۶) بعد از آن رنگینک را برش بزنید. می توانید اول رنگینک را در قالب قرار داده و این مراحل را طی کنید تا بعد از برش زدن به شکل قالبتان در بیاید. در غیر صورت می توانید به شکل لوزی، مربع و یا هر شکلی که می خواهید رنگینک را برش دهید.

 

 

 

۷) بعد از برش زدن در دیس مناسبی قرار داده و در یخچال نگهداری کنید. دقت کنید که حداکثر زمان ماندگاری رنگینک یک ماه است و حتما باید در ظرف درب بسته نگهداری شود.

مارکت سنتر بازدید : 44 سه شنبه 29 مرداد 1398 نظرات (0)

از سیستم های پرداخت الکترونیکی که بسیار شباهت به سیستم هایی نظیر پی پال دارد، پرفکت مانی است. هر کاربر با در اختیار داشتن یک حساب پرفکت مانی می تواند هر گونه ارز دیجیتالی را خریداری کرده و در صورت نیاز به فروش برساند. سایت پرفکت مانی 24 از جمله سایت هایی است که این امکان را برای شما فراهم کرده است. با استفاده از این سایت در هر لحظه که بخواهید می توانید حساب خود را شارژ کرده و یا درآمد خود در حساب پرفکت مانی را به ریال تبدیل نمایید.

 

خرید پرفکت مانی

 

حال اگر حساب پرفکت مانی ندارید سایت پرفکت مانی 24 می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن این حساب را در اختیار شما قرار دهد. در قدم اول نیاز به یک ایمیل و مشخصات فردی شما می باشد که شما با توجه به آموزش ساخت حساب پرفکت مانی در کمتر از 30 دقیقه دارای یک حساب پرفکت مانی می شوید برای بدست آوردن هر گونه اطلاعات بیشتر، می تواند در سایت پرفکت مانی 24 از قسمت جستجو کلمه پرفکت مانی را سرچ کنید و اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.

 

اگر شما قصد خرید پرفکت مانی به بهترین قیمت و ارزان ترین نرخ روز خریداری کنید می توانید با عضویت در ربات تلگرام پرفکت مانی 24 از به آسانی خرید خود را انجام دهید و ثبت نام در ربات تلگرام کار سختی نیست و شما به صورت اتوماتیک بدون معطلی می توانید مراحل ثبت نام را طی کنید و خرید خود را انجام دهید .

مارکت سنتر بازدید : 220 چهارشنبه 08 خرداد 1398 نظرات (0)

 استخاره معتبر با قران دارای شرایط خاصی است هر کدام از ما انسان ها در زندگی خود برخی اوقات در یک دو راهی قرار میگیریم و حتی با توجه به اینکه با خیلی از اطرافیان و متخصصین مشورت می کنیم در انتخاب خود دچار شک هستیم در این زمان است که به سمت استخاره واقعی میریم و از خداوند درخواست خیر می کنیم

 

استخاره معتبر,استخاره آنلاین,استخاره ازدواج,استخاره امیرالمومنین,استخاره با حروف ابجد,استخاره با قران با جواب,استخاره شهید آوینی,استخاره با قران مجید

 

استخاره با قران مجید

 

مردم به دو دسته تقسیم می‌شوند دسته‌ی اول افرادی هستند که در تمامی مراحل زندگی‌شان بدون هیچ شک و تردیدی تصمیم می‌گیرند. البته این بدان معنا نیست که همکفری نمی‌کنند و یا جوانب کار را مورد بررسی قرار نمی‌دهند، اما اینطور هم نیست که برای تصمیم گیری، حساسیت‌های بیجا به خرج دهند. اما دسته‌ی دوم، که سروکله زدن با آنها در خصوص انتخاب یک تصمیم و انجام آن به شدت زجرآور است، آنهایی هستند ه یک مسئله را چندین و چندین باز مورد بررسی قرار می‌دهند تا این‌که به تصمیم خودشان هم شک می‌کنند.

 

این افراد در نهایت به این نتیجه می‌رسند که تصمیم نهایی را به عهده استخاره بگذارند. حال سوالی که مطرح می‌شود این است که: استخاره گرفتن در شرایطی درست‌تر است. نظر ما بر این است که استخاره فقط زمانی می‌تواند کمک کند که در خصوص موضوعی تمام تحقیقات منطقی خود را انجام داده اید، و به یک جمع بندی کلی رسیده اید اما باز هم برای انجام دادنش دو به شک هستید! تنها در این مواقع هست که مجاز به استخاره گرفتن هستید، چرا که انسان‌ها عقل دارند و باید از آن به بهترین نحو استفاده کنند.

 

استخاره معتبر,استخاره آنلاین,استخاره ازدواج,استخاره امیرالمومنین,استخاره با حروف ابجد,استخاره با قران با جواب,استخاره شهید آوینی,استخاره با قران مجید


استخاره ازدواج

 

با این حال ممکن است هر فردی در زندگی به این شرایط نزدیک شود و مجبور به استخاره گرفتن شود. اما آیا نحوه درست استخاره گرفتن را می‌دانید؟ و یا این‌که در چه زمان‌هایی بهتر است این کار انجام شود؟ بر اساس احادیث و نقل و قول‌هایی از امامان دو نوع استخاره وجود دارد: با قرآن و تسبیح که هر کدام روش های مختلفی دارد.برخی قبل از ازدواج به سراغ استخاره می روند که البته مشکلی ندارد

 

بفرموده‌ی امام غائب‌مان استخاره با تسبیح به این‌گونه است که در ابتدا ذکر سه صلوات واجب است و پشت‌بندش باید سه مرتبه جمله (استخیر الله برحمته خیره فى عافیه‏) گفته شود، سپس دانه های تسبیح را یکی پس از دیگری بشمارید، اگر در آخر کار دو تا ماند یعنی بد آمده است و اگر یکی ماند معنای خوبی دارد. البته ایشان در ادامه فرمودند که این استخاره دنباله دارد: آن هم این است که اگر یکی ماند فورا نتیجه نگیرید که باید آن کار را انجام دهید، بلکه بر ترک عمل مجددا استخاره بگیرید که اگر زوج بود معنایش این است که استخاره اول خوب است اما اگر یکی آمد استخاره اول حد متوسط دارد. این نوع استخاره را امام زمان به مرحم آیت الله مرعشی یاد داده است.



 

مارکت سنتر بازدید : 69 چهارشنبه 01 خرداد 1398 نظرات (0)

 اثبات کردن عشق و علاقه تنها به خریدن کادو یا انجام کارهای شگفت انگیز خلاصه نمی شود چراکه گاهی با گفتن یک جمله می توان گرمای عشق را در دل هر عاشقی دوچندان کرد ،اس ام اس های جدید و جملات زیبا از دوست داشتن در پیام کوتاه برای عشقتان
وقتی به تو فکر میکنم !



همه ی وجودم را

فرا می گیرد ؛

این حس نحس نداشتنت . . .

هستی خانی

 

تو عطر کدام خوشبوترین گل جهانی ؟


که هر کجا می نویسمت شکوفه می دهی

 

 

متن عاشقانه جدید، متن عاشقانه جدید و زیبا

 

 
جملات زیبا شکست عشقی


مثل گل های ترک خورده کاشی شده ام !

بعد تو پیر که نه ،

من متلاشی شده ام . . .

مهدی نظام آبادی


درد بی درمان شنیدی؟

حال من یعنی همین!

بی تو بودن، درد دارد!

می زند من را زمین

می زند بی تو مرا،

این خاطراتت روز و شب

درد پیگیر من است،

صعب العلاج یعنی همین!

 
جمله کوتاه بسیار عاشقانه


به چه مشغول کنم

دیده و دل را که مُدام

دل تو را می‌طلبد،

دیده تو را می‌جوید …

 

 

متن عاشقانه جدید، متن عاشقانه جدید و زیبا


زندگی بسیار کوتاه تر از آنست

که بخواهیم بعضی از کلماتِ مهم را ناگفته نگه داریم !

مثل دوستت دارم

 
جملات زیبای دلتنگی


جنس دلتان از چیست ؟

که اصلا تنگ نمی شود …

جملات ناب و زیبا
هیچ وقت نگفت دوستت دارم

ولی همیشه

شالی را سر می کند

که میداند به او نمی آید

اما

من برایش گرفته ام …

آریا نوری

 

متن عاشقانه بلند، متن عاشقانه بلند احساسی

 

جملات زیبا مولانا
سیر نمی شوم

ز تو

نیست

جز این

گناه من …

مولانا


و خداحافظی

وصله یِ غمگینی ست

که به چشم هایمان می‌دوزیم . . .


گفت: هیچکس از دوری نمرده !

مرده ؟!

تو دلم گفتم:

اونایی که مردن زبان گفتن ندارن …

محمد مرکبیان

 

متن عاشقانه جدید بلند، متن عاشقانه بلند احساسی

 

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

 

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …

 

با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !

 

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …

 

متن عاشقانه بلند، متن عاشقانه بلند احساسی

 
اس ام اس های زیبای عاشقانه برای همسرم

 

به دلم نشستی ولی دو زانو !

معذب نباش ، برو عقب قشنگ تکیه بده

پاهاتم دراز کن ، این دل فقط جای توئه …

 

آنقدر که بودن تو را می خواهم ، بودن خود را نمی خواهم

چقدر زیباست این عشق ؛ محو تو شدن را دوست دارم

 

پاییز یا زمستان چه تفاوتی دارد ؟

حضورت ، صدایت ، نفس هایت

و گرمی دستانت بهاری میکند سرزمین مرا …

 

متن عاشقانه بلند، متن عاشقانه بلند احساسی

 

یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت

و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم !

 

در میان گلها عطر یادت را می بویم …

آسمانی تر از آنی که به نوشتن درآیی !

 

به سرت روسری آبی و صورت چون ماه …

آسمانی تر از این عشق چه دارد دنیا ؟

سجاد شهیدی

 

تمام زندگیم را

فدای “میمی”میکنم که آخر نامم میگذاری…!

فاطمه یوسفوند

 

چه دروغ بزرگیست که اینجا شهر پر جمعیتی ست!

تو که نیستی

اینجا هم خالی از آدم است…

لاله صاحبدل

 

Source : متن عاشقانه جدید

مارکت سنتر بازدید : 63 چهارشنبه 21 فروردین 1398 نظرات (0)

طرز تهیه کیک هویج گردویی به روشی آسان

سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه کیک هویجی خوش مزه آماده کرده ایم  به نام کیک هویج گردویی که خیلی خوشمزه و خوش خوراکه و برای عید حتما نیازتون خواهد شد. یک قابلیت ویژه ای که این کیک دارد این است که می توان به دلخواه انواع افزودنی هایی میوه ای که دوست دارید رو به آن اضافه کنید و طعم و مزه دلخواه خود تونو برای یک کیک مدرن داشته باشید. این کیک بسیار خوشمزه برای عصرانه بسیار مناسب بوده و به راحتی می توان با چای و انواع نوشیدنی های گرم میل کنید.

 

 

کیک هویج گردویی

مارکت سنتر بازدید : 57 چهارشنبه 21 فروردین 1398 نظرات (0)

طرز تهیه کوکی شکلاتی نرم

سلام به همه دوست داران شیرینی پزی ، امروز براتون یه شیرینی تازه اماده کردم به اسم بهترین کوکی شکلاتی که طعم بی نظیری با شکلات برای شما فراهم می نماید. این شیرینی ها بسیار خوش مزه و ترد هستند هستند که می توان با قهوه و تمام نوشیدنی های گرم و سرد استفاده کرد. با این آموزش از آشپزی ها همراه باشید.

 

 

طرز تهیه کوکی شکلاتی نرم

طرز تهیه این کوکی خوش مزه رو به راحت ترین روش گذاشتم براتون. به سادگی می تونید یه کوکی خوش مزه درست کنید حتی اگه قبلش هیچ پیش زمینه ای از شیرینی پزی نداشته باشید. همین اول بهتون بگم که آماده کردن این شیرینی حدود یک ساعت و ۴۵ دقیقه زمان می بره و با موادی که من در نظر گرفتم حدود ۷۲ عدد کوکی می تونید درست کنید. آموزش کوکی شکلاتی نرم به صورت مرحله به مرحله و ساده برای شما عزیزان آماده شده است و کسانی که حتی پیش زمینه ای از آشپزی نداشته باشند می توانند این شیرینی ناب را درست کنند و به خانواده خود هدیه دهند.

این کوکی ها بسیار خوش مزه و لذیذ هستند و اولین بار در منزل یکی از دوستان این شیرینی ها رو امتحان کردم که خیلی وابستشون شدم به همین دلیل طرز تهیه شان را از دوستم پرسیدم و فهمیدم که این شیرینی ها چند سال پیش در یک مسابقات شیرینی پزی جایزه بهترین کوکی رو برده بودند.

 

 

مارکت سنتر بازدید : 56 چهارشنبه 21 فروردین 1398 نظرات (0)

یکی از غذاهای بسیار قدیمی و سنتی ما ایرانی ها آبگوشت نام دارد. غذایی که هیچوقت کهنه نخواهد شد. خوردن آبگوشت و یا دیزی های سنگی هنوز هم که هنوز است در بین مردم رواج دارد. ما در این بخش از آموزش آشپزی آبگوشت با بوقلمون را برای کدبانوهای خانه در نظر گرفته ایم که اگر تا به الان این غذا را تهیه نکرده اند، بتوانند درست کردن آن را برای یک بار هم که شده تجربه کنند.

 

 

دستور پخت آبگوشت بوقلمون,طرز تهی آبگوشت بوقلمون,آبگوشت بوقلمون,آبگوشت بوقلمون مجلسی

 

 

امروزه آبگوشت یا همان دیزی سنگی را با مواد مختلفی تهیه می کنند به همین دلیل تنوع آن بسیار زیاد شده است. بعنوان مثال آبگوشت مرغ که با گوشت مرغ تهیه می شود. و یا بوقلمون یکی از حیواناتی است که از گوشت آن برای آبگوشت استفاده می شود، آنقدر هم خوشمزه است که به هیچ عنوان نمی توان براحتی از آن گذشت. برای تهیه این آبگوشت ، مواد اولیه قرار داده شده در جدول زیر را خریداری و آماده کرده، سپس به سراغ طرز تهیه آن بروید.

 

مواد لازم آبگوشت بوقلمون


گوشت بوقلمون نیم کیلو
سیب زمینی 2 عدد
گوجه فرنگی 2 عدد
نخود 1 پیمانه
سیر 3 حبه
پیاز متوسط 1 عدد
به متوسط 1 عدد
آلوچه 4 عدد
نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم
زردچوبه به میزان لازم
رب گوجه فرنگی به میزان لازم
آب 4 لیوان
روغن حیوانی یا کره 1 قاشق غذا خوری

 

تعداد صفحات : 29

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 22,449
  • بازدید کلی : 286,077