loading...

مارکت سنتر ایرانیان

خرید,خرید اینترنتی,خرید پستی,خرید آنلاین

مارکت سنتر بازدید : 390 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

جدیدترین عکس عاشقانه زن و مرد عکس عاشقانه متن دار احساسی

جملات عاشقانه و خاص ترین عکس عاشقانه زن و مرد طرفداران خاص خود را در دارد جدیدترین عکس عاشقانه گل دادن عکس های عاشقانه جالب عکس عاشقانه برای پروفایل زیبا عکس های عاشقانه متحرک

 

فصل ها گذشت و هنوز یک نفر نیست

مرا بخاطر عاشقانه هایم صدا بزند…

یک سطر کج میتواند فکرى را بلغزاند…

 

 تصاویر عاشقانه, دانلود عکس عاشقانه, عکس عاشقانه, عکس عاشقانه بوسه و بغل کردن, عکس عاشقانه جدید, عکس عاشقانه زیبا, عکس عاشقانه غمگین, عکس نوشته ها

 

دوستت دارم…

ولی هرگز نمی دانم چرا

من به عاشق بودن بی منطق خود

قانعم …

 

 تصاویر عاشقانه, دانلود عکس عاشقانه, عکس عاشقانه, عکس عاشقانه بوسه و بغل کردن, عکس عاشقانه جدید, عکس عاشقانه زیبا, عکس عاشقانه غمگین, عکس نوشته ها

 

همیــــشه بـــــهانه ی رفـــــتن دارد …

کســـی که با دلــــش نـــــیامـــده

 

 

 * * * عکس عاشقانه  * * *

 

 

 

آدم ها به اندازه ی “ناگفته هایشان” از هم دور می شوند

نه به اندازه ی “قدم هایشان”…

 

 

 * * * عکس عاشقانه  * * *

 

 

نفسهایم را بشمار

چون آنها را به قیمت دوست داشتنت از دست میدهم

 

 

 

 

 

مارکت سنتر بازدید : 64 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

 عکس جدید رضا صادقی در حال کشیدن قلیان

رضا صادقی با انتشار عکسی از خودش در حال کشیدن قلیان به هوادارانش قول داد تا قلیان نکشد و قلیانش را بشکند. او از طرفدارانش خواست آنها هم به هر نوع دود و دم نه  بگویندعکس جدید رضا صادقی در اینستاگرام

 

Reza Sadeghi 1-rouzegar.com

 

رضا صادقی به ۵۰۰ هزار فالوئرش در اینستاگرام قول داد تا کشیدن قلیان را ترک کند و قلیانش را بشکند.او از هوادارانش هم درخواست کرد تا هر نوع دخانیات را کنار بگذارند.رضا صادقی از قلیان به عنوان تفریح مرگ‌آور جامعه ما نام برده و آن را مقدمه‌ای برای کشیدن سیگار و اعتیاد توصیف کرده است.رضا صادقی در این پست اینستاگرامی توضیح داده که هر از گاهی قلیان می‌کشد و این برای او یک سهل انگاری است.

مارکت سنتر بازدید : 74 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

عینک زنانه لوییس ویتون LOUIS VUITTON d229

.

عینک-زنانه-لوییس-ویتون

.

عینک زنانه لوییس ویتون LOUIS VUITTON d229 , خرید اینترنتی عینک , نام لویس ویتون را همه می شناسند زیرا این مارک یکی از مشهورترین و معتبرترین برندهای عینک آفتابی در جهان که سالانه فروش چندین میلیارد دلاری دارد و عینک های این شرکت  بسیار مشهور هستند و افراد مشهور و ثروتمند از محصولات این برند خریداری می کنند. حتما شما هم عینک هایی با برند ال وی را در مراکز فروش عینک آفتابی دیده اید. عینک های آفتابی مردانه و زنانه لوییس ویتون دارای طراحی فوق العاده شیک و جذابی هستند و با اکثر فرم های چهره تناسب دارند و هر کسی می تواند از این عینک های زیبا و جذاب استفاده کند. استفاده از عینک آفتابی این روزها تنها بخاطر محافظت از چشم ها در برابر اشعه های مضر نور خورشید نیست و افراد برای داشتن ظاهری زیبا و جذاب تر برای خرید اینترنتی عینک آفتابی شیک اقدام می کنند.

.

 

خرید اینترنتی عینک زنانه لوییس ویتون LOUIS VUITTON d229

عینک آفتابی,عینک دودی,عینک برند

.

عینک آفتابی لوییس ویتون در سه رنگ مشکی، قهوه ای و پلنگی به بازار عرضه شده است که بر حسب سلیقه تان می توانید یکی از این مدل های شیک و زیبا را انتخاب کنید و سفارش دهید.


» برای خرید محصول همچنین دیدن تصاویر بیشتر و توضیحات کلیک کنید «


مارکت سنتر بازدید : 66 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (0)

چای ساز شخصی فانتزی

.

خرید-چای-ساز-مستر-تی

.

چای ساز شخصی فانتزی , خرید اینترنتی چای‌ ساز شخصی , چای ساز های شخصی مدل جدیدی از چای سازها هستند که بدون نیاز به برق و باتری کار می کنند و طراحی زیبا و هوشمندانه ای دارند. این چای ساز های شخصی دارای کیفیت و کارایی بالایی است و با استفاده از این چای سازها می توانید انواع نوشیدنی های گیاهی مانند چای، چای سبز، دمنوش های گیاهی چای بابونه، چای ترش و … را دم کنید و از نوشیدن چای با عطر و طعم عالی لذت ببرید. چای ساز فانتزی مدل جدید چای سازهای شخصی است که در هفت مدل طراحی شده است و می توانید چای یا انواع گیاهان دارویی را درون آنها ریخته و در لیوان آبجوش قرار دهید.
.

 

چای ساز شخصی فانتزی

چای ساز دستی مدل فانتزی و شیک

.

چای ساز شخصی فانتزی : چای ساز شخصی در هفت مدل گل ، برگ ، ماهی ، مستر تی ، قو ، توت فرنگی و لیمو موجود می باشد که از سیلیکون درجه یک و عالی ساخته شده اند و هیچگونه مواد مضری برای سلامتی بدن ندارد و در برابر دمای زیاد مقاوم است.این چای ساز تغییری در رنگ و طعم چای ایجاد نمی کند و دارای دوام بالا و غیر سمی است. اگر دوست دارید در هر مکانی که هستید مانند خانه، محل کار، مسافرت، ماشین و …چای خوشمزه و خوش رنگ میل کنید چای ساز فانتزی دستی بهترین انتخاب برای شماست.

» برای خرید محصول همچنین دیدن تصاویر بیشتر و توضیحات کلیک کنید «

مارکت سنتر بازدید : 68 دوشنبه 02 آذر 1394 نظرات (0)

آزاده نامداری به عنوان مجری به تلویزیون بر می گردد

 

آزاده نامداری به عنوان مجری به تلویزیون بر می گردد

 

آزاده نامداری می‌گوید: احتمال اینکه تا یک سال دیگر دوباره به رسانه ملی برگردم، زیاد است.آزاده نامداری از فیلم نسیم گفت آزاده نامداری در خصوص ایفای نقش در فیلم سینمایی «نسیم» گفت: فیلم «نسیم» در حال حاضر در مرحله صداگذاری و موسیقی پیش می‌رود و برای اکران در سی و چهارمین جشنواره فجر آماده می‌شود

 

 

مارکت سنتر بازدید : 86 دوشنبه 02 آذر 1394 نظرات (0)

خرید تفنگ آب پاش تلمبه دار بزرگ

.

خرید-تفنگ-آبپاش

.

خرید تفنگ آب پاش تلمبه دار بزرگ , تفنگ آب پاش تلمبه دار , چندین سال پیش یعنی دوران کودکی ما اسباب بازی های پرشور و نشاطی وجود داشت که ما را وادر با تحرک می کرد اما امروزه با روی کار آمدن بازی کامپیوتری کودکان بیشتر از آنچه که باید می نشینند و این برای سلامتی آنها بسیار مضر است. تفنگ آب پاش , اگر دوست دارید که فرزندتان هم مانند شما جنب و جوش داشته باشد و یک بازی سرگرم کننده و جدید را با دوستان و اطرافیانش تجربه کند و فضای اینترنت و بازی های کامپیوتری فاصله بگیرید ما به شما تفنگ آب پاش تلمبه دار را معرفی می کنیم که یک وسیله ی بازی بسیار مفرح است و کودکان را وادار به جنب و جوش می کند و در عین حال یک بازی بسیار شاداب و سرگرم کننده می باشد. برای خرید پستی تفنگ آب پاش همین حالا اقدام کنید!

.

 

خرید تفنگ آب پاش تلمبه دار بزرگ

kharide tofang abpash

.

خرید اینترنتی تفنگ آب پاش تلمبه دار بزرگ : تفنگ یکی از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان مخصوصا پسران است. این تفنگ بسیار بی خطر است و در فصل تابستان با پاشیدن آب روی بچه ها هم آنها را خنک می کند و هم سرگرمی بسیار خوبی است.


» برای خرید محصول همچنین دیدن تصاویر بیشتر و توضیحات کلیک کنید «

 


مارکت سنتر بازدید : 77 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

لیست بهترین کانال های تلگرام

کانال تلگرام,کانال های تلگرام,کانال تلگرام,کانال +۱۸ تلگرام,کانال تلگرام

لیست بهترین کانال های تلگرام + معرفی کانال تلگرام شما

 

 

Telegram – تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress

برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنچر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم

مارکت سنتر بازدید : 79 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

.

handy-stitch

.

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch , چرخ خیاطی یکی از نیازهای اصلی برای هر خانه است اما این روزها بخاطر سنگین و جاگیر بودن چرخ خیاطی افراد کمتری از آن استفاده می کنند و ترجیح می دهند دوخت و یا تعمیر لباس ها را به خیاط بسپارند. اما اگر شما جزو افرادی هستید که مایلید این کارها را در منزل انجام دهید تا در هزینه ها صرفه جویی کنید ما به شما چرخ خیاطی Handy Stitch را معرفی می کنیم که براحتی می توانید انواع دوخت را انجام دهید و لباس ها را تعمیر کنید و حتی برای خود و یا فرزندانتان لباس بدوزید. با خرید چرخ خیاطی مسافرتی از فروشگاه آنلاین خرید کنید ، می توانید یکه چرخ خیاطی سیار و قابل حمل و بطور همیشگی همراه خود داشته باشید. برای خرید پستی چرخ خیاطی دستی همین حالا اقدام کنید !

.

 

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی مسافرتی

.

چرخ خیاطی مسافرتی Handy Stitch : وسیله ای بسیار سبک، کم حجم و قابل حمل است که می توانید از آن در سفر و منزل استفاده کنید و در کمترین زمان تعداد زیادی لباس بدوزید و یا تعمیر کنید. چرخ خیاطی Handy Stitch قابلیت کار با برق شهری به وسیله آداپتور و هم ۴ عدد باتری را دارد و می توانید براحتی از آن استفاده کنید.

.

چرخ-خیاطی-مسافرتی

.

چرخ خیاطی مسافرتی Handy Stitch در سراسر جهان دارای فروش بسیار بالایی بوده است و خانم ها استقبال گسترده ای از آن کرده اند و این چرخ خیاطی به یکی از محبوب ترین وسایل منزل تبدیل شده است. چرخ خیاطی Handy Stitch بهترین هدیه برای خانم ها می باشد و می توانید همسر و یا مادرتان را با این چرخ خیاطی مسافرتی حسابی غافلگیر کنید.


 

 

 

» برای خرید محصول همچنین دیدن تصاویر بیشتر و توضیحات کلیک کنید «


مارکت سنتر بازدید : 72 پنجشنبه 21 آبان 1394 نظرات (0)

کشف حجاب چکامه چمن ماه و ضربه به قصه سریال آسمان من

چند وقتی است که بازیگران ایرانی دچار مشکلاتی هستند و دست به اقداماتی می زنند که در شأن یک ایرانی نیست و مذهب خود را زیر سئوال می برند. چکامه چمن ماه یکی از این افراد است که در اقدام خود مبنی بر انتشار عکس های بی حجاب منشأ یک سری مشکلات از جمله برای یکی از سریال ها شد که در این مطلب از سایت روزگار به آنها می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

کشف حجاب چکامه چمن ماه و ضربه به قصه سریال آسمان من

 

محمدرضا آهنج کارگردان سریال «آسمان من» در مورد حذف چکامه چمن ماه گفت: در مورد حذف این بازیگر چه لطمه‌ای به سریال و مسیر قصه می‌زند نمی‌خواهم بگویم دردناک ولی تاسف برانگیز است. صادقانه بگویم حذف ایشان یکی از پی‌رنگ‌های قصه مرا دچار تزلزل می‌کند

تعداد صفحات : 29

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 22,452
  • بازدید کلی : 286,080